سنجاقک


خسته ام ..

ای سنجاقک پس چه شد عاقبت زندگی زیبایت؟

بال پروازت؟

یادت هست؟

_آری آری یادم هست

هنوز هم حرف من همان است

زندگی زیباست گر سعی کنی آن را حس کنی

پس بخند به دنیا و بی رحمی هایش

_پس پس بال هایت چه سنجاقک؟

بی بال هم گویی زیباست زندگی؟

_شاید دنیای من بی بال محدود شود

اما هنوز دنیایی هست

زندگی هست

اما تو ای جوانک مراقب بال هایت باش

زندگی تو همین جاست

خوشبختی تو همین جاست

گفتم سنجاقک چه دانی از حال و احوال من

دل پریشان و بیمار من

من مدت هاست که بال هایم را به باد سپرده ام

در حسرتشان مانده ام

_نی نی،هرگز حسرت بال از دست رفته را مخور

که باز نخواهد گشت

جست و جوی جدیدی را آغاز کن

بال جدیدی پیدا کن

آری سنجاقک درست می گفت

که گذشته باز نخواهد گشت

و آینده در راه است

و این منم که گویم آینده ام کدام باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, 16:49 |- zohal -|

ϰ-†нêmê§